Click here for Myspace Layouts

Friday 18 November 2011

Damn rinduu~

Assalamualaikum,
series rindu kt 3 orang penting dlm hidup aku
series taw.aku rindu nak chating dgn
WAN HANIF SHAFUAN.
aku rindu nak bergosip dgn
AMIRA FAQIHAH.
aku rindu nak bertukar-tukar cerita
dengan
LUQMANNULHAKIM.
but dua orang tu aku xbrape rindu
sbb still boleh contact :))
but most i miss u friend is
WAN HANIF SHAFUAN BIN WAN SUHAIMI  :(
hope wan buat yg terbaek kay kt sungai besi
kamalia doakan moga wan dapt masok MTD.
balik cepat yeah. banyak bnde nak cerite ni.
i know wan klau bab-2 pendapat ni,
wan is the greatest among my friend. huhu~
and to luqman, sudh2 lah sedih ye. smilee~
okayy miss you all sayangg's <3
=DD
to wan tgok bwh ni, rabbit tu comel mcm
rabbit wan punye =DD
HAHA!
mesti rabbit2 wan ckp cm ni bile wan balik
=DD haha!

#Haha, sedih-sedih pulak aku, nnti rabu aku jmpe dieorg sume,
wan? ouh. jamuan kelas die sme hari and tmpt dgn kelas aku.
=DD yeahhh! dapat jumpe AMRIL jugak. rindu diee damn #